niedziela, 9 stycznia 2011

Dobry Wieczór

Dobry, bo minęła kolejna akcja WOŚP. U nas koncerty i licytacja na miarę prowincjonalnego miasteczka, ale zawsze to coś. Próbowaliśmy zlicytować kubek z aktualnego finału z autografem Owsiaka, ale nas przebito :) K. stwierdził, że od dziś zbiera kasę na kolejny finał, bo bez stówy w kieszeni nie ma co podchodzić do licytacji :) - z Moniką jesteśmy innego zdania, wystarczy, że Rybiooka dała kilka swoich drobiazgów na licytację :)


Dobry, bo rano skończyłem czytać książkę Uznańskiego, a wieczorem zacząłem wygranego Dukaja :)

Dobry, bo idę jutro do prezesa pytać o podwyżkę.

No to teraz mogę powiedzieć dobranoc :)

8 komentarzy:

zielinskabeata pisze...

powodzenia!

i dobranoc :)

Beata pisze...

przykro mi, ze kubek przeszedł Ci koło nosa:(

trzymam kciuki za podwyżkę!

Latarnik pisze...

Dzięki! Zobaczymy co się dowiem:) A kubek... następnym razem może :)

Pchełka pisze...

może Prezes też okaże się DOBRY :)) daj znać..Pozdrawiam..A.

Latarnik pisze...

Prezes się chyba wystraszył, bo pojechał na szkolenie :) Kiedy będzie nie wiem :)

Nivejka pisze...

A ja kubek kupiłam! I mam:)

Anonimowy pisze...

a ja pracuję w budżetówce!!! Zastanawiam się kto jest moim prezesem? Bo sama miłość do wykonywanych zadań zaczyna ograniczać moje zdolności kredytowo-budźetowe ;-)))... Skoro Tusk zamroził podwyżki to chyba on jest moim prezesem? Hmmm... ciekawe
M@C

el pisze...

kolejnych dobrych dni i wieczorów!