środa, 26 sierpnia 2009

Napisałby coś człowiek, ale nie ma czasu... A jak ma to pomysły ulatują nie wiadomo dokąd... Wspomnę zatem, że wczoraj był w Poznaniu Radiohead, na którym nie byłem i nie zamierzałem być. Chyba, że zarabiałbym dwa i pół raza więcej niż teraz :)

I wspomnę również, że w najbliższy piątek i sobote w Aleksandrowie Kujawskim odbędzie się 10 edycja Białej Lokomotywy. Jest to impreza poświęcona Edwardowi Stachurze, który pod Aleksandrowem mieszkał. Być może będę, być może porobię zdjęcia... :) Załączam PROGRAM  tejże imprezy i zapraszam jak ktoś lubi takie klimaty. 


6 komentarzy:

Holden JAREK Cyprian pisze...

a ja (z Poznania:)
żałuję wczorajszego koncertu
a Stachura - też bym pojechał:))))

Latarnik pisze...

To przyjeżdżaj :)

Anka W. pisze...

Taaak. Że też te pomysły lubią znikać w przestrzeni ..
Udanej sesji więc :)

Holden JAREK Cyprian pisze...

Latarniku - gdyby to było takie proste:) ale kiedyś Cię zaskoczę!

słodko-winna pisze...

Moje pomysły są takie bladziutkie
chyba się wypisuję. Widziałam Joasię, która zatykała uszy na ten koncert poznański:P

Anonimowy pisze...

,,sunęła poprzez czarne łąki
sunęła przez spalony las..."

kiedyś na tych piosenkach zdzierałam na gitarze palce do krwi :-)